Wednesday, July 14, 2021

When Ashtar met Richard Nixon (sic)

Price controls, anyone?

I had a very, very bizarre dream earlier today (when I took a nap). I dreamt that I met...Richard Nixon?! I mean, wtf...

In the dream, I was in a small lecture hall, together with a couple of other people, listening to a lecture or presentation by Nixon. I don´t remember what he was talking about, but I assume it was political. When I laughed at something he said, in a completely benign way, Nixon became visibly annoyed and told me to stop!

LOL.

He was also somewhat more handsome, or at least normal-looking, than in real life. 

I have no idea why this dream came to me (or emerged out of my super-materalist synapses) just now. I´m not currently reading or watching anything even remotely related to Tricky Dick. Of course, years ago I dreamt that I met Leon Trotsky in my parents´ living room, so I suppose No 37 is in good company...


4 comments:

  1. Drömmen är kanske en ironisk kommentar till ditt, hmm, kritiska stöd till en annan USA-president, i valet 2020...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Eller som jag lite mer försiktigt skrev på min blogg. "Med tanke på att du det senaste kanske ett och ett halvt året eller så, har skrivit en massa om en senare USA-president och låtit som om du skulle röstat på honom 2020 om du bott i USA, har jag en djärv teori om att de latenta drömtankar som låg bakom drömmen kanske handlade om Donald Trump."

    ReplyDelete
  4. Ha ha, ja, kanske det. Fast i så fall är det omöjligt att bevisa eftersom drömmen (så vitt jag minns den) hade noll kopplingar till Mr MAGA. Jag fick inga Trump-känningar när jag vaknade upp heller, och inget om QAnon.

    ReplyDelete