Saturday, November 28, 2020

Min fiendes fiende



Jag har ju länge haft ett slags hatkärlek till en viss Greta Thunberg. Eller Gretish, som vi familjärt brukar kalla henne här på bloggen. 

Däremot gillar jag inte Amazon. Ja, det är personligt. Jag är sedan två år tillbaka bannad från att skriva recensioner på deras därtill avsedda anglo-saxiska sajter. Det, och något med union-busting.

Så jag blev givetvis glad när jag läste nedanstående avslöjande i Aftonbladet. Go, Greta, go! 

PS. Donald Trump borde absolut släppa de där nakenbilderna på Bezos som han påstår sig ha tillgång till. Eller något. Jag minns inte riktigt den skandalen...

Greta Thunberg *äger* Jeff Bezos

9 comments:

  1. "Vi" på bloggen? Vilka är "vi"? Jag ser bara en galen bloggare här...

    ReplyDelete
  2. Anon, "Tidlösa" är inte en man, utan en hel ORGANISATION!

    ReplyDelete
  3. Och apropå nakenbilder, som du tjatar om Anunas könsidentitet, så vill du väl se nakenbilder på Anuna. Din jävla pederast, ha ha.

    ReplyDelete
  4. Are you assuming my gender, anon? Tidlösor är faktiskt tvåkönade!

    ReplyDelete
  5. https://ashtarbookblog.blogspot.com/2019/02/wtf-i-love-jeff-bezos-now.html

    ReplyDelete
  6. Jag har hittat skandalen åt dig, gullet.

    https://www.thesun.co.uk/news/8380399/national-enquirer-jeff-bezos-nude-photos-lauren-sanchez-blackmail/

    ReplyDelete
  7. Off topic. Har som vanligt köpt en massa intressanta böcker på Black Friday (lättlurad som jag är), så vi har många intressanta recensioner att se fram emot under 2021! Och förhoppningsvis betydligt mindre politik...

    ReplyDelete
  8. Nu snackar du om dig själv i vi-form igen, mannen. Betydligt mindre politik? HA HA HA. Det tror jag när jag ser det! Vad tänker du skriva om istället, herr Tidlösa? Nattfjärilarnas taxonomi?

    ReplyDelete
  9. Been there, seen that, done that...

    http://ashtarbookblog.blogspot.com/2018/09/worth-waiting-for.html

    ReplyDelete