Friday, September 6, 2019

Varför jag stödjer Brexit



Okej, jag erkänner. Jag hatar engelsmän. Antagligen bögar allihopa. Skottar också. Snåla jävlar med jakobitiska tatueringar under kilten. Walesare (hur fan stavas det) med sitt obegripliga jävla skitspråk som de tror är romantiskt. Och så Nordirland, please…

Just därför stödjer jag Brexit. Enligt DN, AB och alla andra experter så kommer alla i "Förenade Kungariket" att helt enkelt DÖÖÖÖÖ av svält, pest, umbäranden av alla de slag, och givetvis bristen på polska hemtjänstflickor.

Och är det någonting jag velat länge så är det att alla dessa förenade kungarikare (som inte ens har en skriven konstitution, än mindre en republik) bara ska ramla ner i kaninhålet och försvinna.

Nu har chansen äntligen kommit.

För en Halloween Brexit utan avtal den 31 oktober!

6 comments:

  1. Oliver Cromwell knew how to handle a recalcitrant Parliament, where the fuck is the old "Protector" when you finally need him?

    ReplyDelete
  2. Dags för Cromwell att smiska parlamentet i baken (det s.k. rump-parlamentet)

    ReplyDelete
  3. Du borde söka jobb hos Boris Johnson, så kanske du kan övertyga alla britter med suicidala eller självplågande tendenser att bli för Brexit. De kanske är fler än man tror.

    ReplyDelete
  4. Jag föredrar något man skulle kunna kalla "The Oliver Cromwell Nuclear Option"... :D

    ReplyDelete