Tuesday, January 28, 2020

Shit också, världen är räddad


Helvete också, nu blir det ju ingen apokalyps av det slag jag väntat på typ halva livet. OK, vi får
hoppas att Coronaviruset sprider sig istället. Eller att Jorden krockar med en asteroid. Eller att Donald Trump tappar det *totalt* (as in nuking his mama). Eller att *han* krockar med en asteroid, eller asterisk. Eller nåt jävla jäkelskap.

Obs! Självironisk tweet!

Världen är alltså räddad. Innan nästa kris då, förstås.


Här är lösningen som halverar utsläppen

Kan fånga in mer koldioxid än vad flyget släpper ut

2 comments:

  1. Hmmm...det slog mig just att lösningarna måste implementeras också. Vilket kanske aldrig inträffar. Och då dör vi allihop ändå. Bra, va? MIMAN ÄR DÖD, SNART KRASCHLANDAR VI PÅ VEGA.

    ReplyDelete
  2. Off topic. Varför kallade jag mig Ishtar i KAF? https://kiremaj70.blogspot.com/2020/01/men-varfor-kallade-jag-miig-ishtar.html

    ReplyDelete