The blog to end all blogs. Reviews and comments about all and everything. This blog is NOT affiliated with YouTube, Wikipedia, Microsoft Bing, Gemini, ChatGPT or any commercial vendor! Links don´t imply endorsement. Many posts and comments are ironic. The blogger is not responsible for comments made by others. The languages used are English and Swedish. Content warning: Essentially everything.
Tuesday, June 23, 2026
Spökskrivare
"En gräns har passerats", och så vidare, och så vidare.
Jag undrar hur jag skulle reagera om någon ville bygga en AI-avatar av mig. Först tänkte jag att det vore absurt, men efter ett tag kom jag på att jag nog skulle lite rörd.
Jag undrar hur jag skulle reagera om någon ville bygga en AI-avatar av mig. Först tänkte jag att det vore absurt, men efter ett tag kom jag på att jag nog skulle lite rörd.
ReplyDeleteFast en förutsättning vore väl att den skulle vara konstruerad så att det vore omöjligt att omprogammera den efter min död... ;-)
ReplyDelete