Tuesday, June 23, 2026

Spökskrivare

 


"En gräns har passerats", och så vidare, och så vidare. 

Jag bygger en AI-avatar av min mamma

2 comments:

  1. Jag undrar hur jag skulle reagera om någon ville bygga en AI-avatar av mig. Först tänkte jag att det vore absurt, men efter ett tag kom jag på att jag nog skulle lite rörd.

    ReplyDelete
  2. Fast en förutsättning vore väl att den skulle vara konstruerad så att det vore omöjligt att omprogammera den efter min död... ;-)

    ReplyDelete