| Jag, dansandes |
Här är planen för resten av året:
1/ Vi utnyttjar det faktum att högerregeringen halverat priset för månadskort i kollektivtrafiken.
2/ Vi röstar rött ändå.
3/ Vi välkomnar Ebba Busch i en socialdemokratisk koalitionsregering.
4/ Vi skrattar åt alla på Aftonbladets redaktion som vuxenmobbat Ebba i åratal, men som nu måste acceptera henne som en "tillgång".
HA HA HA HA!
No comments:
Post a Comment