Jag trodde att IVO var en badass myndighet som faktiskt gjorde sitt jobb, men nähä, inte den heller. Åsa Linderborg har rätt. Det här börjar bli *jäkligt* frustrerande! Sverige är ett skitland i nuläget. Det krävs någonting riktigt drastiskt för att lösa problemen...
No comments:
Post a Comment