Thursday, June 25, 2026

Lägg ner IVO?

 


Jag trodde att IVO var en badass myndighet som faktiskt gjorde sitt jobb, men nähä, inte den heller. Åsa Linderborg har rätt. Det här börjar bli *jäkligt* frustrerande! Sverige är ett skitland i nuläget. Det krävs någonting riktigt drastiskt för att lösa problemen...

Jag skulle akta mig för att gå in på Svea Vaccin

No comments:

Post a Comment