Sunday, October 28, 2018

Något om min framtida inriktning (OK, jag fortsätter som tidigare)


Vad kan vi vänta oss från Ashtar Command i november och december? Eventuellt (jag säger eventuellt) inlägg/recensioner om Opinionspartiet, Nya Partiet, en Lovecraft-pastisch med oväntat innehåll, och givetvis Graham Hancocks senaste bok om Atlantis. Kanske även något om antropologi, Finlands historia, svensk folktro, etc. 

Tyvärr har jag inte lika mycket fritid som jag hade under Amazon-tiden, så jag kommer nog inte att kunna posta 100 recensioner i månaden, ha ha, men åtminstone en varannan vecka låter ju rimligt. Däremot kommer det inga kanaliserade budskap, ähum, "Ashtar Command" är alltså en pseudonym... 

Och glöm inte att vrida tillbaka klockan en timme! 




2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Off topic, men lite intressant. Den andra kvinnan som var med hävdade dock att även den femte bilden var bluff, vilket inte framgår av YouTube-klippet. https://www.youtube.com/watch?v=S2uMmQ0R900

    ReplyDelete