Wednesday, December 18, 2019

Jaha, det här förklarar ju saken


Pastor Kevin Swanson är inte den ende som hävdar att Greta Thunberg (hon på Tysklands-tåget) är besatt av demoner. Vår gamle vän Thomas Sheridan säger i ett klipp att Greta kan vara en *bokstavlig* demon (när ska Greta ändra sin Twitter-profil och skriva "Literally Demon"?). Och så har jag hittat den här...

Greta Thunberg is demon possessed and in need of an exorcism

Det knäppa med ovanstående är att bloggaren ifråga verkar vara frimurare...

Just det. Frimurare.

Det finns ju iiiiiinga konspirationsteorier om den rörelsen nehejdå.

PS. Jag har ju tidigare trollat Greta Thunbergs fans. Den här veckan trollar jag hennes kritiker istället. Har ni invändningar, grabbar, ta upp dem med Deutsche Bahne, ha ha!


6 comments:

  1. Det är värre än du tror, gullet.

    http://www.masonicinfo.com/zagami.htm

    ReplyDelete
  2. En del av länkarna verkar skadliga. Virus och sånt skit.

    ReplyDelete
  3. Zagami säger sig vara avhoppare från P2... Ååååkej.

    ReplyDelete
  4. Jag antar att du menar Propaganda-2, inte radiokanalan P2?

    ReplyDelete
  5. Fast vid närmare eftertanke, P2 kanske betyder Propaganda-2, ha ha. Fake News!

    ReplyDelete
  6. Jag får snarast intrycket av att det är broder Zagami som borde få lite demoner utdrivna ur sig, kaosdemoner och mytomana demoner till och börja med, but what the heck do I know...

    ReplyDelete